Partyflock
 
166x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Is naomi thuis? :$
 
Waarschuw beheerder
tuut............tuut.................tuut.........................tuut...............tuut....................tuut......

neemt nog steeds niet op
is vast niet thuis
 
Waarschuw beheerder
naomi is er niet heeft er allemaal geen zin meer in
 
Waarschuw beheerder
jajajajaaaa ben der al 8)

nou vertel et is ?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 10:07:
nou vertel et is ?


hoi :$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 10:34:
hoi


en daarvoor moest ik me hier melden :|
 
Waarschuw beheerder
Nou wou eigenlijk n lang vloetje vragen maar die heb ik nie meer nodig :X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 10:43:
Nou wou eigenlijk n lang vloetje vragen maar die heb ik nie meer nodig


je had em ook niet gekregen :x
je bent aant stoppen junkie :o
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 10:50:
je had em ook niet gekregen
je bent aant stoppen junkie


Ja heb dr gewoon nachtmerries van :/ Maargoed t lukt me B)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:05:
Maargoed t lukt me


zo mag ik het horen ;p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:05:
Ja heb dr gewoon nachtmerries van


:aai: moet je aan mij denken :x
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:30:
zo mag ik het horen


B)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:30:
moet je aan mij denken


Zeg toch had nachtmerries :O :X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:46:
Zeg toch had nachtmerries


waarom had ik dit andwoord wel verwacht je word een beetje voorspelbaar :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:50:
waarom had ik dit andwoord wel verwacht je word een beetje voorspelbaar


Ja ben niet op mn scherpst vandaag sorry :aai:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 12:00:
Ja ben niet op mn scherpst vandaag sorry


afkick verschijnselen ;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 12:48:
afkick verschijnselen


waarom had ik dit antwoord nou verwacht je word een beetje voorspelbaar ;P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 12:57:
waarom had ik dit antwoord nou verwacht je word een beetje voorspelbaar


:o naaapert :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 12:00:
Ja ben niet op mn scherpst vandaag sorry


sins wanneer ben je dat wel dan???

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:50:
waarom had ik dit andwoord wel verwacht je word een beetje voorspelbaar


ja dat vind ik nou ook!!!!!1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:45:
naaapert


en daar ben ik het nog meer mee eens!!!!



hup noami hup
laat die naapert maar in zn hempie staan
 
Waarschuw beheerder
hoe voeg ik iemand aan de flock toe?????
of ben ik daar niet toe bevoegd
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:35:
sins wanneer ben je dat wel dan???


Nou sinds ik jou ken nie meer :$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 07:46:
Nou sinds ik jou ken nie meer


daar zit wat in ;p

DANA dit is mijn flock jij kan niemand uitnodigen ik wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 07:51:
daar zit wat in


wat dan? :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 07:59:
wat dan?


piemel :o:x :bloos:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 08:07:
piemel


Does nie zo vies :$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 08:14:
Does nie zo vies


lekker vies is niet vies :no:
zou jij moeten weten ze hebben jou ook niet met de ooievaar gebracht 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 08:17:
zou jij moeten weten ze hebben jou ook niet met de ooievaar gebracht


niet? :O :O

:'(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 08:28:
niet?


valt nu je leven in duigen :o
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 08:38:
valt nu je leven in duigen


Nee deed maar alsof :$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:32:
Nee deed maar alsof


dwangmatige leugenaar ofzo :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 10:59:
dwangmatige leugenaar ofzo


nee doe alleen dwangmatig masturberen :$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:41:
nee doe alleen dwangmatig masturberen


ga je dan ook eerst op je hand zitten ;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:13:
ga je dan ook eerst op je hand zitten


Nee sla er meestal n vol bierflesje op kapot :O Kan ik ook gelijk de ziektewet in O:)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:18:
Nee sla er meestal n vol bierflesje op kapot Kan ik ook gelijk de ziektewet in laatste aanpassing 22 juni 2006 12:19


gekkie kan toch niet :o
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 14:51:
gekkie kan toch niet


Alles kan :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 08:34:
Alles kan


dennis is van alle markten thuis
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:07:
dennis is van alle markten thuis


ja het is best wel een viezerik :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 23:08:
ja het is best wel een viezerik


ja dat zeker weten
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 08:34:
Alles kan


jij wel

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:18:
Nee sla er meestal n vol bierflesje op kapot


you sick fuck
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 23:08:
ja het is best wel een viezerik


best wel...?????voor de volle 200% bedoel je
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 12:48:
best wel...?????voor de volle 200% bedoel je


:o neee jog maar zo'n beetje - -
(is ondertussen wel 200% was op schaal niveau)

:roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:07:
dennis is van alle markten thuis


ja ben nie zo moeilijk :X

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 12:48:
you sick fuck


does nie zo lief :$

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 08:28:
neee jog maar zo'n beetje - -
(is ondertussen wel 200% was op schaal niveau)


zoooow :O :'(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 08:32:
ja ben nie zo moeilijk


en gratis af te halen :o
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 08:32:
does nie zo lief


was ook niet egt lief bedoeld denk ik zo maar ff hoor :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 08:32:
zoooow


maar hou wel van je :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 11:09:
en gratis af te halen


Mwoa dat valt nog maar te bezien O:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 11:09:
was ook niet egt lief bedoeld denk ik zo maar ff hoor


Ahw jawel joh :X

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 11:09:
maar hou wel van je


echt? :$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 11:46:
Mwoa dat valt nog maar te bezien


ja GRATIS af te halen :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 11:46:
echt?


waar ging het ook alweer over o:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 12:45:
ja GRATIS af te halen


oke oke afhalen is gratis O:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 12:45:
waar ging het ook alweer over


weet ik veel lul ook maar wat :$ :X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 12:54:
oke oke afhalen is gratis


:o goedkopert
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 12:54:
weet ik veel lul ook maar wat


lulde je maar es wat had ik er ook nog wat aan :o
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 12:48:
you sick fuck


zo is die gewoon


Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 08:32:
ja ben nie zo moeilijk


dat zeg ik nou ook weer niet

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 08:32:
does nie zo lief


pussycat is altijd lief hoor
tis maar dat je het even weet

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 11:09:
en gratis af te halen


ik wil hem gratis nog niet hebben dan zou je me toch echt geld toe moeten doen


Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 12:45:
waar ging het ook alweer over


:roflol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 12:54:
weet ik veel lul ook maar wat


wanneer niet he
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 07:51:
DANA dit is mijn flock jij kan niemand uitnodigen ik wel


demk dat ze mij wou toe voegen
 
Waarschuw beheerder
en renaat wou ik toe voegen
 
Waarschuw beheerder
Hoi ik ben nieuw hier en vroeg me af of iemand me ff n beetje wegwijs kon maken hier :$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 09:09:
Hoi ik ben nieuw hier en vroeg me af of iemand me ff n beetje wegwijs kon maken hier


wie van de 5 is dit ? :|
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 10:56:
wie van de 5 is dit ?


die ene